منو سریع

سوالات متداول

در مورد خودتان توضیح دهید

مجموعه مهندسی آراس مجموعه فنی مهندسی آراس به منظور فعاليت در زمينه فناوري اطلاعات تاسيس گرديد و راه پر فراز و نشيب رشد و پيشرفت در اين عرصه را به منظور کسب تجربه و خدمت به پيشرفت تکنولوژي در کشور با همراهي مديران و متخصصين علوم فناوري اطلاعات و ارتباطات پيموده است. همواره اهداف مديران متعهد و همکاران متخصص ما بر شناخت نيازهاي مشتريان و ارائه خدمات بهينه مبتني بر پيشرفته ترين تکنولوژي هاي روز دنيا به سراسر کشور مي باشد. هم اکنون اين مجموعه شامل 8 واحد جداگانه طراحي و اجراي شبکه هاي کامپيوتري ، سخت افزار ، خدمات پشتيباني و تعميرات و نگهداري ،آرشيو الکترونيک و داده آماري ، نرم افزار تخصصی ، خدمات وب و پهناي باند، مشاوره و نظارت بر اجراي طرح هاي انفورماتيکي ، تامین تجهیزات سیستم های هوشمند دوربین مدار بسته مي باشد و با گردآوري اين بخشها تحت نامي يکسان سعي در ارائه کامل خدمات IT به سازمان ها و نهادهاي دولتي ، شرکتهاي خصوصي و اشخاص دارد. بالا بردن کيفيت کارهاي ارائه شده در چهارچوب استانداردهاي حاکم در دنيا ، امري نيست که به طور اتفاقي حاصل گردد. ديدگاه بلند مدت در تحقيق، توليد، عرضه و پشتيباني ازجمله نگرش راهبردي ما در کار است، نگرشي که به شهادت آنچه انجام گرفته است براي مجموعه فناوري اطلاعات آرا سیستم تخصص و براي مشتريان آن رضايت را به همراه داشته است . اميد است که از تجربه و تخصصمان جهت يافتن بهترين نتيجه بهره گيريم.

شرح فرآیند ثبت درخواست خدمات

درخواست­ کننده نوع درخواست خود را انتخاب می­نماید، سپس اقدام به “ثبت درخواست خدمات IT” می­نماید؛ سیستم بنابر نوع درخواست که می­تواند سخت­ افزار/شبکه یا نرم افزار باشد، درخواست را به کارشناس ذی­صلاح ارجاع می­دهد. بررسی و اقدام واحد IT واحد فناوری ­اطلاعات اقدام به بررسی درخواست نموده و در صورتی که درخواست قابل انجام باشد نتیجه به درخواست­ کننده اعلام می­شود می­نماید و در غیر اینصورت دلیل عدم رد درخواست به وی اطلاع داده می­ شود.اگر درخواست نیازمند اقدامات متعدد باشد، پس از انجام هر اقدام نتیجه کار در لیست تایید ذخیره شده و تا زمان رسیدن به حصول نتیجه این عمل تکرار می­شود. تایید اقدام خدمات IT پس از اتمام اقدامات لازم توسط کارشناسان فناوری­ اطلاعات، مسئول پیگیری درخواست بررسی می­نماید که آیا درخواست به نتیجه رسیده است و یا نیازمند اقدامات بیشتری توسط واحد فناوری­ اطلاعات می­باشد؛ در صورت به حصول رسیدن نتیجه، فرایند به اتمام می­رسد.

چطور می تونم به پلام اعتماد کنم؟

سایت پلام علاوه بر داشتن نماد اعتماد الکترونیکی و کسب و کارهای مجازی، امکان خرید و دریافت محصول بصورت حضوری در دفتر مرکزی را برای شما عزیزان فراهم کرده است.

اگه محصول بخرم کی به دستم میرسه

شما هر محصولی در هر زمانی بخرید و ثبت کنید، در صورتی که تهران باشید، به طور معمول تا دو روز بعد سفارش شما تحویل پیک داده میشه و خیلی زود به دستتون میرسه. و اگر در شهرستان باشید سفارشتون تا ۴۸ ساعت بعد به پُستِ ویژه تحویل داده میشه و از اون به بعد با توجه به شهری که هستید، بسته شما بین یک تا سه روز توسط شرکت پُستِ ویژه به دستتون میرسه و پیامک کد رهگیری هم براتون ارسال میشه.

آیا امکان خرید حضوری هم وجود داره و می‌تونیم شخصا برای خرید به پلام مراجعه کنیم؟

متاسفانه فعلا امکان خرید حضوری وجود نداره و فقط میشه از طریق سایت آنلاین خرید کرد اما اگر تو خرید آنلاین مشکلی براتون پیش اومد، می‌تونید پاسخ اکثر سوالاتتون رو در صفحه راهنمای خرید پیدا کنید.

این امکان وجود داره که بتونیم هزینه سفارشمون رو قسطی پرداخت کنیم و یا زمانی که کالا به دستمون رسید هزینه‌اش رو بپردازیم؟

متاسفانه فعلا امکان خرید قسطی وجود نداره و پرداخت هزینه هم فقط به صورت اینترنتی و زمان ثبت سفارش انجام میشه و می‌تونید آنلاین خرید کنید.

سوال خودتان را در سوالات متداول پیدا نکردید؟

ارسال درخواست

انصراف

پلام

در خبرنامه ما ثبت نام کنید

مجموعه فنی مهندسی پلام به منظور فعاليت در زمينه فناوري اطلاعات تاسيس گرديد و راه پر فراز و نشيب رشد و پيشرفت در اين عرصه را به منظور کسب تجربه و خدمت به پيشرفت تکنولوژي در کشور با همراهي مديران و متخصصين علوم فناوري اطلاعات و ارتباطات پيموده است. همواره اهداف مديران متعهد و همکاران متخصص ما بر شناخت نيازهاي مشتريان و ارائه خدمات بهينه مبتني بر پيشرفته ترين تکنولوژي هاي روز دنيا به سراسر کشور مي باشد.